Jump to navigation
Dissabte 7 de febrer, 11h
Diumenge 15 de febrer
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Dies 8, 15 i 22 de febrer
Diumenge 22 de feber, 11h
Diumenge 22 de febrer, 12h
Del 9 al 23 de febrer
Una marató cultural i gastronòmica per visitar, amb els guies d'Arc Gestió Cultural, tots els museus de la ciutat, en un sol dia, i així col·laborar amb aquest acte benèfic. Aquest any destinat a la investigació sobre el càncer.
L'activitat començarà a l'Espai Far amb una "xocolatada popular", a les 9h. Seguidament, visita al centre. Després, la visita continua al Museu del Ferrocarril de Catalunya, la Biblioteca Museu Víctor Balaguer, el Museu Romàntic Can Papiol, el Centre d'Art Contemporani La Sala i tot plegat acaba a les 17h a la Masia d'en Cabanyes.
Les visites als museus seran de 45 minuts a cada espai, i cada 2 museus, és a dir, cada hora i mitja, pararem per descansar. Aleshores podrem agafar forces amb el que ens oferiran els col·laboradors gastronòmics, L'Espiga d'Or, Pastisseria Blanch, Casa Marisol, Patates Piqué i Pastisseria Mercè.
La pujada i baixada de la Masia d'en Cabanyes, que serà l'últim punt, anirà a càrrec del Trenet turístic de Vilanova i la Geltrú, gràcies a la col·laboració de Transports Ciutat Comtal.
Adults 10€ i infants 5€. Tots els diners recaptats es destinaran a la causa solidària de La Marató de TV3.
Per participar només cal inscriure’s trucant al 639 868 491 (Jordi) o per correu electrònic a info@arccultural.cat, indicant el nom i nombre de persones
Arc Gestió Cultural
Museus de Vilanova i la Geltrú
Web Arc Gestió Cultural