Jump to navigation
Del 30 de març a l'1 d'abril
Del 28 de març al 2 d'abril
Divendres 3 d'abril, 10:30h
Del 30 de març al 3 d'abril
Dissabte 4 d'abril, 11:30h
Dissabte 4 d'abril, 12h
Diumenge 12 d'abril, 12h
Dissabte 18 d'abril, 18h
En el marc de l'Eufònic Festival, taller infantil 'Zigzagging', dirigit a xiquets i xiquetes de 10 a 12 anys, a càrrec de l’artista multidisciplinària Agnès Pe.
El taller està enfocat a visualitzar el so a través d’experiments senzills, duent a terme la quantificació sonora a través de diverses matèries en els seus diferents estats (líquids, sòlids i gasos) per tal de comprovar el comportament davant les diferents freqüències sonores.
Agnès Pe (Lleida, 1985) treballa amb el so, per sobre de tota limitació imposada per gèneres o estils musicals. Musicóloga i investigadora autodidacta i pluridisciplinar, s'interessa per l'excepció, allò que frega els marges socials, sigui el que sigui la seva procedència, sempre buscant noves formes de relacionar-se amb els elements que recompon. Ha realitzat concerts en CA2M, Macba o Tabakalera.
Inscripció gratuïta (a través d'aquest enllaç)
Eufònic Festival
Facebook Agnès Pe Web Festival Eufònic Facebook Festival Eufònic