Jump to navigation
Dissabte 7 de febrer, 18h
Dissabte 7 de febrer, 19h
Dissabte 7 de febrer
Dies 24 i 30 gener i 7 de febrer
Diumenge 8 de febrer, 19h
Dilluns 9 de febrer, 19h
Dimarts 10 de febrer, 20h
'Desmuntant Llobet' és un homenatge a un dels més grans guitarristes catalans dels segles XIX-XX, Miquel Llobet (1878-1938). Conegut arreu com a concertista i compositor, les seves obres per a guitarra continuen omplint el repertori guitarrista actual.
Les seves harmonitzacions de cançons populars catalanes son un referent de l'estil i l'estètica de l'època, per això i amb reverència total a l'essència de Llobet, David Murgadas i Àngel Núñez han adaptat i versionat cançons originals per a guitarra amb diferents instruments: tiorba, guitarra barroca, guitarra clàssica i guitarra flamenca, afegint elements que la cultura popular actual ens dóna constantment i amb elements sonors heretats de l’època barroca espanyola i francesa.
El concert s’emmarca dins el Cicle de Concerts de Professorat de l’Escola/Conservatori Municipal de Música d’Igualada en què participa de nou el Teatre de l’Aurora.
10€ | 8€ amb descomptes Venda d'entrades online aquí.
Web Teatre de l'Aurora