Jump to navigation
Diumenge 22 de març, 18:30h
Diumenge 22 de març, 19h
Divendres 27 de març, 20h
Diumenge 22 de febrer, 18h
Divendres 27 de març, 21h
Dissabte 28 de març, 17:30h
El Festival En Veu Alta està treballant per reubicar la majoria d'espectacles que estaven programats enguany, entre els mesos de juliol i octubre.
Mentrestant, i durant les dates en que hauria tingut lloc el festival al Penedès (del 5 al 15 de juny), ens ofereix els #TastetsEVA, fragments dels espectacles d'entre 1 i 4 minuts fets pels artistes des del confinament. Aquests tastets seran publicats a les seves xarxes socials i a les TV locals de Vilafranca i d'El Vendrell.
La vigília del tret de sortida dels #TastetsEVA, el 4 de juny a les 19h, tindrà lloc una trobada online de narradors a través de la plataforma Zoom, que comptarà amb Martha Escudero, Assumpta Mercader, Yosh Hira Yoki i Jordina Biosca, amb la periodista Montse Bueno com a moderadora.
Accés gratuït
Web Festival EVA Facebook Festival EVA