Jump to navigation
Diumenge 18 de gener, 11h
Diumenge 18 de gener, 12:30h
Diumenge 18 de gener, 17:30h
Diumenge 18 de gener, 18h
Diumenge 18 gener
Diumenge 18 de febrer, 18h
El Teatre de l’Aurora i les companyies de teatre familiar de l’Anoia presenten la sisena edició del Cicle Km.0. Torna aquesta cita anual, aprofitant les festes nadalenques, que permet veure al Teatre de l'Aurora els espectacles per a tots els públics que creen les companyies d’Igualada i la seva comarca.
'El rei de casa', és un espectacle de la companyia anoienca Farrés brothers i cia., sobre la gelosia entre germans, i sobre el desig de poder. Un espectacle basat en fets Reials. Molt Reials.
Dissabte i diumenge: 18h
El tron del rei de casa està molt disputat. No només pel germà gran i el germà petit, sinó també per altres reis que ja fa temps van ser destronats i ara anhelen recuperar el seu poder: El Rei del Mambo, la Reina de la Nit, el Rei de Copes, la Reina de Cors, El Rei del Vestit Nou... Qui aconseguirà conquerir el tron?
8€ | 6€ Comprar entrades online aquí
Web Teatre de l'Aurora