Jump to navigation
Del 12 de desembre al 10 de gener (2026)
Del 8 de desembre al 10 de gener
Del 9 de novembre al 10 de gener
Del 3 d'octubre a l'11 de gener (2026)
Del 25 d'abril a l'11 de gener
De l'11 d'octubre a l'11 de gener (2026)
Del 27 de novembre al 13 de gener (2026)
Del 28 de novembre al 16 de gener
FineArt Igualada enguany celebra la 9a edició del festival, un esdeveniment consolidat com a referent en el món de la imatge, apropant la fotografia i tot allò que l’envolta tant al públic en general, com als aficionats i, per suposat als professionals de la fotografia.
I ho fa, en diferents espais expositius municipals i d’altres d’efímers que recuperen espais patrimonials de la ciutat, per emmarcar les diferents propostes visuals.
Enguany, a causa de la situació sanitària actual, es reduiran els espais expositius. Un total de 12 que acolliran una quarantena d'exposicions, la majoria d'elles concentrades en tres llocs: El Museu de la Pell, l'Adoberia Bella i l'Escorxador.
El programa contempla al voltant de vuit visites guiades que seran virtuals. Es gravarà la visita amb anterioritat, de manera que el públic se la podrà descarregar i visualitzar al seu telèfon mòbil.
Veure els horaris i els espais expositius, aquí (enllaç)
Divendres 26 de febrer, 18:30h al Museu de la Pell
Consultar la programació d'activitats paral·leles, aquí (enllaç)
Entrada gratuïta
Ajuntament d'Igualada i Agrupació Fotogràfica d'Igualada
Web FineArt Igualada Facebook FineArt Igualada