Jump to navigation
Divendres 20 de febrer, 20h
Diumenge 22 de febrer, 18h
Del 20 al 22 de febrer
Dies 21 i 22 de febrer
Divendres 27 de febrer, 20:30h
Divendres 27 de febrer, 21h
Dissabte 28 de febrer, 19h
Teatre 'Herència abandonada', una obra que va néixer al 2014 com una peça curta que va escriure Lara Díez Quintanilla per al Cafè Bar de la Beckett. La proposta va tenir molt bona acollida i tres anys més tard es va recuperar, revisada, al festival Mikro Teatre del Teatre Akadèmia.
Finalment, l’autora i directora va convertir aquesta peça en un espectacle que es va poder veure a l’Àtic22 del Teatre Tantarantana i la passada temporada a la mateixa Sala Beckett.
A l'Àngela i als seus tres germans se'ls ha mort el pare i s'han de fer càrrec de l’herència. Al despatx d’en Felip, l’advocat, els tres germans tenen una forta discussió i s’absenten.
En aquest espai d’espera ple de confusió i fragilitat, l’Àngela i en Felip arribaran a un punt de no retorn: abandonar l’herència o abandonar-se ells.
12€ general | 10€ reduïda Comprar entrada aquí (enllaç)
Autoria i direcció: Lara Díez Quintanilla Repartiment: Ramon Bonvehí i Francesca Vadell Escenografia: Carles Royo Il·luminació: Xavi Gardés Vestuari: Catou Verdier
Web Teatre de l'Escorxador Web La Temporada