Nilak - Vilalba dels Arcs 2021

El projecte Nilak és un espai escènic itinerant que apropa les arts escèniques contemporànies a aquelles comarques catalanes que estan a l’oblit. Tot i que la cultura és un dret, una de cada quatre comarques catalanes no té cap teatre i, Nilak aposta per descentralitzar les arts escèniques dels grans nuclis urbans i convertir els pobles de l’àmbit rural en l’epicentre de les arts escèniques en viu.
La proposta es du a terme amb una carpa mòbil que té les condicions tècniques necessàries per desenvolupar espectacles, tallers, exposicions i creacions durant una estada de 15 dies a cada població. Aquestes activitats es treballen juntament amb els habitants locals per generar una immersió al territori i establir-ne el diàleg i la cocreació, en especial amb les escoles.
Nilak muntarà la seva carpa a Vilalba dels Arcs i una part important de la seva estada serà la creació comunitària d’un espectacle amb professionals i gent local i es representarà els dies 12 i 13 de novembre.
Dissabte 6 de novembre: 'Espera' | Companyia Eia
Diumenge 7 de novembre: 'Likes' | Núria Guiu
Dies 12 i 13 de novembre: 'Se podría ... vibrar' | Cia. Vaques (+info)
Dissabte 13 de novembre: '...I les idees volen' | Animal Religion
Diumenge 14 de novembre: 'Pugilatus' | Escarlata Circus
> Consulta tots els detalls de la programació aquí (enllaç PDF)
General 10€ | de 15 a 25 anys i jubilats/aturats 8€ | de 3 a 14 anys 5€
Compra l'entrada aquí (enllaç) - a partir del 27 d'octubre
*Si vols participar a la creació comunitària: envia un missatge al Grup de Teatre Pirindola
Nilak i Ajuntament de Vilalba dels Arcs
Web Nilak
Web Fundació Carulla
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.