Exposició 'L'ermita sota l'aigua'

Exposició 'L'ermita sota l'aigua', on una quinzena d’artistes han estat convidats a il·lustrar un relat que Jaume Vidal Arasa, comissari de l’exposició, defineix com a revalorització del talent en un territori de cruïlla i d’acollida.
Amb el focus centrat en la mobilitat com a eina d’investigació de les persones creatives apareix en el panorama expositiu de Tortosa una exhibició multidisciplinar que presenta tantes respostes com qüestions en el marc de la capitalitat de la Cultura Catalana 2021. Es tracta d’una mostra de treballs i processos artístics inusual i complexa que reuneix disciplines molt diverses i que traça relacions entre artistes que dirigeixen la seva mirada als eixos que estructuren el programa d’activitats de Tortosa Capital de la Cultura Catalana.
De dimarts a dissabte: de 10 a 13:30h i de 15:30 a 18:30h
Diumenges i festius: de 9:30 a 13:30h
Divendres 25 de desembre, 19h
Jaume Vidal Arasa
3€ general | 2€ reduïda
Museu de Tortosa
Web Museu de Tortosa
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.