Jump to navigation
Dies 13 i 14 de desembre
Dilluns 15 de desembre, 18h
De l'1 de novembre al 15 de desembre
Del 29 de setembre al 15 de desembre
Del 16 de setembre al 18 de desembre
Del 9 d'octubre al 19 de desembre
Del 10 d'abril al 20 de desembre
Del 25 d'octubre al 21 de desembre
Exposició 'Viatge a la ciutat de l'infinit', una mostra que presenta un recorregut fotogràfic del mig segle d'acció de la Fundació Vicente Ferrer contra la pobresa a l'Índia.
L'exposició convida l'espectador a submergir-se en la historia de la Fundació, que aquest any commemora el seu 50 aniversari a l'Índia.
El punt de partida comença amb l'arribada d'en Vicenç Ferrer a l'Índia l'any 1952. El filantrop inicia a Manmhad, estat de Maharastra, el seu primer contacte amb la pobresa d'aquell país, un preludi del projecte que desenvoluparà conjuntament amb l'Anna Ferrer a partir del 1969 a Anantapur, a l'estat d'Andhra Pradesh.
'Viatge a la ciutat de l'Infinit' fa referència al nom de la regió rural on emprenen aquest projecte, Anantapur, que en telugu (llengua local) significa ciutat de l'infinit.
Dimecres 1 de desembre, 18h
Fundació Vicente Ferrer, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida
Web Biblioteca Pública de Lleida