Jump to navigation
Diumenge 22 de febrer, 11h
Diumenge 8 de març
Diumenge 15 de març, 7h
Mesos de febrer i març
Diumenge 22 de març, 11h
Diumenge 22 de març, 10h
Fins el març
De febrer a abril
En el marc de la 12a Biennal d'Art Leandre Cristòfol, activitat '1 dia caminant al voltant de 8 finques', que parteix de la peça d'Olga Olivera-Tabeni, 'Trenta-quatre dies caminant al voltant de trenta-quatre finques', en la que al·ludeix a algunes de les propietats de Dolors Codina i Arnau, la primera alcaldessa catalana.
Amb la mediació d'aquesta artista, es visitaran alguns d'aquests espais, per caminar-hi a través, com proposa l’obra, tractant de buscar els límits d’aquestes finques, els seus marges, per caminar-hi, com a acció senzilla, plena de tensions, les que sorgeixen entre una finca i l’altra, però alhora de possibilitats i descobriments —de les restes d’antigues edificacions, fites, plantes ruderals o vells arbres que han entrat en obsolescència.
Per completar l’itinerari entre marges i camps, de la mà del Col·lectiu Eixarcolant, es transformaran aquestes plantes ruderals i els fruits dels antics arbres en un dinar - viatge gastronòmic amb productes exclusivament locals, per reivindicar que el paisatge és gastronomia i cultura, i també aquell element a voltes intangible que ens identifica com a societat i com a poble.
> Soritda: des del Camp d'Esports, Lleida
De 10 a 17h
30€ dinar i transport
Places limitades, cal fer inscripció prèvia aquí (enllaç)
Web Centre d'Art La Panera Web Col·lectiu Eixarcolant