Jump to navigation
Divendres 16 de gener
Divendres 16 de gener, 20h
Divendres 16 de gener, 21h
Dissabte 17 de gener
Del 25 de desembre al 17 de gener
Dissabte 17 de gener, 20h
Teatre 'M'hauríeu de pagar' de Jordi Prat i Coll, un dels autors i directors catalans més connectats amb les sensibilitats dramàtiques contemporànies. Aquesta és una obra que presenta tres monòlegs que parlen de la soledat. Les connexions entre les seves revelacions i els tres personatges són tan lliures com la mateixa escriptura dramàtica d'aquest text.
Divendres i dissabte: 20h Diumenge: 19h
Paraules per fugir. Un impuls per parlar d’art, infantesa, records, sexe, desplaçaments, educació familiar, individualismes, fe..., de tot allò que no entenem, de veritats, de fragilitats i d’allò que és ser un ésser humà: carn.
Ella és guia d’art. Davant d’un grup de visita a un museu, començarà a bro- llar paraules. I tindrà una revelació.
Ell és un jove que s’ofereix per satisfer fantasies i que ens voldrà parlar de la seva vida perquè el coneguem millor. I tindrà una revelació.
El fill és un músic que ens ha reunit perquè, tot i les seves condicions mèdi- ques, ens vol tocar una peça al piano. I és que ha tingut una revelació.
16€ general | Comprar entrades aquí (enllaç)
Autoria i direcció: Jordi Prat i Coll Intèrprets: Àurea Márquez, Albert Pérez i Francesc Cuéllar / Carles Roig Espai escènic i vestuari: Atrium Produccions Il·luminació: Mattia Russo Producció: Atrium Produccions amb Temporada Alta 2020
Web Teatre de l'Aurora