Jump to navigation
Diumenge 18 de gener, 18h
Diumenge 18 gener
Diumenge 18 de febrer, 18h
Dissabte 24 de gener, 10h
Dissabte 24 de gener, 17h
Diumenge 25 de gener, 12:15h
Del 5 d'octubre al 25 de gener (2026)
Del 4 al 25 de gener
Espectacle familiar 'Jojo, història d'un orangutan' a càrrec de la companyia Ytuquepintas, una preciosa proposta escènica de poesia visual, sense text. Una aventura increïble narrada amb l'ús de la sorra, tècnica ja habitual de la companyia, i la manipulació de titelles, tot combinant ambdues tècniques.
La música, composta especialment per a l'espectacle i interpretada en directe, acaba de donar forma a Jojo, el segon espectacle de la companyia, amb un profund missatge ecologista que clama contra la desaparició dels orangutans i la preservació de la natura.
La companyia ha escollit el nom de Jojo en memòria al primer orangutan que va ser alliberat de la captivitat, cosa que va suposar l’inici del projecte internacional Animal Rescue, una organització no governamental que treballa per salvar els animals del patiment que representa viure en captivitat, en promou la rehabilitació i, sempre que sigui possible, els reintrodueix en el seu hàbitat natural. Actualment, Jojo encara viu i és un gran orangutan mascle.
6€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Borja González: art amb sorra Alberto Munilla: manipulador Roc Sala Coll: piano i hang
Web Teatre la Bòbila