Jump to navigation
Dissabte 16 de desembre, 19h
Dimarts 26 de desembre, 18h
Ariadna (Laia Costa) descobreix que el seu avi busca des de fa temps les restes del seu pare, desaparegut en la Guerra Civil. Decidida a ajudar-lo, viatja a Burgos, on estan exhumant una fossa comuna en la qual podria estar enterrat.
Durant la seva estada allí, coneixerà la història d'Antoni Benaiges (Enric Auquer), un jove mestre de Tarragona que abans de la guerra va ser professor del seu avi. Mitjançant un innovador mètode pedagògic Antoni va inspirar als seus alumnes i els va fer una promesa: portar-los a veure la mar.
Diumenge 26 de novembre: 17:00hDimecres 29 de novembre: 20:00h
Dos germans molt diferents entre ells, Carlos i Paco (Carlos Areces i Jordi Sánchez), acaben units per l'ambició d'heretar un edifici propietat de la seva mare, ja anciana, que només vol tenir una vida llarga i tranquil·la.
Una comèdia negra dirigida per Jordi Sánchez i Pep Antón Gómez.
Diumenge 26 de novembre: 19:15hDimecres 29 de novembre: 18:00h