'La gota moja la gata maja', Olga Capdevila
!['La gota moja la gata maja', Olga Capdevila 'La gota moja la gata maja', Olga Capdevila](https://surtdecasa.cat/sites/default/files/imatges-pujades/2019T1/imatges/gatamoja.jpg)
En el marc del Festival Tribulossi, taller de lipogrames il·lustrats, de la mà de la il·lustradora Olga Capdevila. Els lipogrames son propostes d'escriptura on es creen textos omitint alguna lletra i creant efectes sonors i visuals diferents.
'La gota moja la gata maja' és el nom d'aquest taller que va adreçat a persones a partir de 7 anys.
Gratuït, amb aforament limitat.
Més informació i inscripcions aquí (enllaç)
Biblioteca Pública Maria Barbal i Ajuntament de Tremp
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.