Jump to navigation
Del 12 al 22 de febrer (de dijous a diumenge)
Dissabte 28 de febrer
Mes de febrer
Dies 28 de febrer i 1 de març
Del 6 de febrer a l'1 de març
Diumenge 8 de març, 13h
Del 6 de febrer al 8 de març
En el marc de la edició de primavera del Cicle Estacions de Bot, Mostra de Vins Brisats, que omplirà el carrer d’estands amb nou cellers i divuit referències, que es podran degustar in situ.
Els vins brisats cada cop tenen més adeptes. Són vins blancs originals, austers i molt gastronòmics, vinificats en contacte amb les pells del mateix raïm, com si fossin negres. I tot i que es tracta d’una tècnica de vinificació ancestral, són vins que els darrers anys han tornat amb molta força; també a la comarca de la Terra Alta.
Cellers participants: Celler Sant Josep Vins (Bot) | Celler de Cal Menescal (Bot) | Finca La Despeinada (Bot) | Celler Bàrbara Forés (Gandesa) | Les Vinyes del Convent (Horta de Sant Joan) | Celler Arrelats (Gandesa) | Celler Alimara (Batea) | Vinyes del Tiet Pere (Vilabella ) | Celler Sanromà (Vila-rodona)
De 18 a 21h
Ajuntament de Bot
Web Cicle Estacions - Turisme Bot