Jump to navigation
Dijous 12 de febrer, 19h
Divendres 13 de febrer, 20h
Divendres 13 de febrer, 20:30h
Dies 14 i 15 de febrer
Diumenge 16 de novembre, 19h
Dies 18 i 19 de febrer
Dissabte 21 de febrer, 20h
Diumenge 22 de febrer, 18h
Teatre 'El clam del buit', un text de Marc Garcia Coté a càrrec de la companyia Dau al sec. Un quasi-monòleg d'una dona que intenta salvar, amb la paraula com a única eina, un home que vol suïcidar-se des de la teulada de l'edifici del davant.
Durada: 70 minuts
Els dos es planten cara des del sisè pis dels respectius apartaments parisencs, separats pel carrer i pel buit. És el migdia i fa un sol espatarrant. No s'ho esperava, evidentment, encara que la dona sembli esperar l'inesperat des de fa anys. I és en aquest instant sospès, a la vora del precipici urbà, que ha de crear un vincle per calmar l'home i aturar-lo mentre els bombers no arribin.
De bon principi li parla maldestrament però de mica en mica, a mida que el seu discurs avança, alguna cosa misteriosa sembla calmar l'home i immobilitzar-lo. És gràcies a l'Altre que potser podrà trobar un camí cap a ella mateixa fins ara impensable. És també gràcies a l'Altre que tindrà la possibilitat de reparar un moment oblidat del seu passat que, encarnat sobtadament per aquest home al límit de la desesperació, sorgeix de nou com un present.
Una nova esperança per tots dos.
18€ general | 6€ menors de 18 anys Comrpar entrada aquí (enllaç)
Companyia: Dau al Sec Text i direcció: Marc Garcia Coté Interpretació: Mercè Managuerra Ajudant de direcció: Aina Tomàs Martorell Disseny il·luminació: Alberto Rodríguez Vega Escenografia: Vicent Calabuig Espai sonor i música: Bruno Ronzani Vestuari i caracterització: Montse Figueras Producció executiva: Sylvie Lorente
Sala Mercantil
Web La Mercantil Web Dau al Sec