Pau i treva

La companyia del Príncep Totilau presenta un espectacle sobre les assemblees de Pau i Treva impulsades per l’Abat Oliba als inicis de l’any mil.
'Pau i Treva' és un espectacle adreçat a un públic adult, que explica la vida de l’abat Oliva, una de les figures més rellevants dels segles X i XI pel que fa a la gestació de la cultura catalana; un gran impulsor de l’art romànic i l’artífex també de les assemblees de pau i treva, un dels primers moviments pacifistes europeus.
A partir de la troballa d’un retaule romànic, tres especialistes preparen una exposició sobre la vida de l’abat Oliba. Tot i que no sempre coincideixen amb la interpretació històrica del “pare de la pàtria”, sí que comparteixen un mateix objectiu: reivindicar Oliba com un dels primers pacifistes europeus, a partir del seu impuls a les anomenades assemblees de Pau i Treva.
20€ | 16€
Comprar entrades online aquí (enllaç)
Direcció escènica i dramatúrgia: Marc Hervàs i Solà
Intèrprets: Clara Dalmau i Palet, Jordi Hervàs, Laura Hervàs i Ares Piqué
Música: Mariona Tuset Casas
Cap tècnic i ajudant de direcció: Mariona Tuset
Escenografia: Anna Alcubierre
Disseny i construcció dels titelles: Martí Doy
Confecció del vestuari: Gustavo Adolfo Tarí
Fotografia: Dani Querol
Vídeo: Enric Martí Gabriel
Producció: Clara Dalmau
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.