Jump to navigation
Del 5 de novembre al 14 de desembre
Dies 13 i 14 de desembre
Dilluns 15 de desembre, 18h
De l'1 de novembre al 15 de desembre
Del 29 de setembre al 15 de desembre
Del 16 de setembre al 18 de desembre
Del 9 d'octubre al 19 de desembre
Novena edició del Festival de Cinema a la Terra Alta In-FCTA, amb un lema carregat de significat: “El que no mor, no es pot enterrar”, una frase que ressona amb força en un moment d’incerteses globals, però que troba arrels fondes en el valor del ritual i la comunitat d’un territori que ha fet del cinema una eina de transformació col·lectiva.
L'In-FCTA converteix les vinyes, les oliveres i els antics molins de Bot en sales de cinema a cel obert, amb una programació de cinema d’autor, música, creació comunitària i gastronomia amb sabor local, consolidant-se com un espai de trobada artística i transformadora que uneix cinema, música i arts visuals en un entorn rural, lluny dels grans circuits culturals.
La selecció oficial d’enguany, valenta i sensible, recorre les escletxes del nostre temps amb una mirada íntima, poètica i radical. Combina curtmetratges guardonats en grans certàmens amb propostes d’arrel local.
>> Consulta tots els detalls aquí (enllaç PDF)
Diumenge 3 d'agost: Gala d'obertura 'L'inici ritual' Dilluns 4 d'agost: in-FCTA Indústria Dimarts 5 d'agost: in-FCTA Experiències Dimecres 6 d'agost: in-FCTA Famílies Dijous 7 d'agost: in-FCTA Innovació Divendres 8 d'agost: in-FCTA Highland Dissabte 9 d'agost: Gala de cloenda 'El que no mor, no es pot enterrar'
Abonaments i entrades aquí (enllaç)
Associació Cultura Sorolla’t, Ivan Massagué i Ajuntament de Bot
Web In-Fcta Instagram In-Fcta Facebook In-Fcta. Festival de Cinema a la Terra Alt