Jump to navigation
Dissabte 24 de gener, 19:30h
Dissabte 24 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 22h
Del 27 de setembre al 25 de gener (2026)
Del 23 al 25 de gener
Dijous 29 de gener, 20h
Divendres 30 de gener, 20:30h
Dissabte 31 de gener, 18h
En el marc del Proto-fest 5. Festival de Música de Tortosa, concert ‘Esquerda II: Batec. La ferida que respira’ a càrrec de l’Alumnat d’Opera Studio de Proto-fest 2025 acompanyats d’ensemble instrumental de cambra, sota la direcció de Jordi Domènech.
Un cor que abans no sentia es desperta al primer alè. Aquí, cada llàgrima és un nom antic que torna a bategar sota la pell; cada silenciosa respiració, un pacte de resistència. La sang i la fragilitat ja no són condemnes, sinó fonts que brollen esperança: un riu de llum que travessa els ossos. Les notes esclaten com flors en un desert: no duen petjada de dolor, sinó promesa d’arrels que s’enfonsen en la foscor. La paraula —a vegades trencada— envaeix l’escenari com un cant primigeni: un crit suau que esdevé abraçada, un mur de calma que venç la tempesta interna. Aquí, el cos no només plora ni cau: s’enlaira. I en l’aire que s’esquebra, floreix l’alè d’un demà possible.
6€ | Compra entrades aquí (enllaç)
Sara Balasch: violí I Elisabet Bataller: violí II Nina Sunyer: viola Joan Palet: violoncel Robert Cases: tiorba Nina Alcanyiz: oboè Josep Mateu: clave Jordi Domènech: director Mireia Andreu i Jaume Martínez: direcció d’escena
Associació PROTO Festival de Música de Tortosa
Ajuntament de Tortosa, Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Tarragona, Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC) i Institut Català de les Dones.
Web Proto- Instagram Proto- Facebook Proto-