Jump to navigation
Espectacle 'La corona d'espines', una obra teatral en vers de Josep Maria de Sagarra, amb direcció de Xavier Albertí, recupera i redescobreix un dels grans textos del nostre patrimoni teatral.
Situada a Solsona a finals del segle XVIII, l'obra narra les trifulgues d'un acord de matrimoni entre una pubilla i un jove sense pares, on es barregen necessitats de diners i també algunes sospites. Honor, poder, amor impossible i hipocresia social en una tragèdia que esdevé una crítica a la societat de l'època.
Edat recomanada: a partir de 16 anys
Durada: 120 minuts
De 28€ a 12€ | Compra entrades aquí (enllaç)
Autoria: Josep Maria de Sagarra Direcció i composició musical: Xavier Albertí Intèrprets: Manel Barceló, Jan D. Casablancas, Jordi Domènech, Abel Folk, Oriol Genís, Àngels Gonyalons, Pau Oliver, Júlia Roch, Laia Valls, Rosa Vila i Roger Vilà Producció: Teatre Nacional de Catalunya
Web Escena Vilanova
Dijous 26 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 19h
Divendres 27 de febrer, 20h
Divendres 27 de febrer, 21h
Dissabte 28 de febrer, 18h
Dissabte 28 de febrer, 20h