Jump to navigation
Dissabte 18 d'abril, 12h
Dissabte 18 d'abril, 18h
Dissabte 18 d'abril, 19h
Dissabte 18 d'abril, 20h
Del 10 al 18 d'abril
Diumenge 19 d'abril, 19h
Carol López indaga sobre la fascinació produïda per un crim real i com funciona la construcció de l'opinió pública a les xarxes socials.
Una nit de desembre, als EUA. El director executiu d'una gran companyia cau mort a trets. Les bales porten escrites tres paraules: Deny, Defend, Depose. El noi que les ha disparades es convertirà, de la nit al dia, en un heroi mediàtic.
L'obra ens fa preguntar: Com construeixen les xarxes socials la figura d'un "heroi" a partir d'un fet violent? Quina part de la veritat és sacrificada per la viralitat? Una proposta de teatre contemporani i vibrant que et farà reflexionar sobre la fina línia entre la notícia, l'opinió i la justícia al segle XXI.
De 18€ a 10€ | Compra entrades aquí (enllaç)
Direcció: Carol López Intèrprets: Judith Forner, Asier Gilabert, Arnau Guillén, Fidel Pallerols, Élida Pérez, Alba Roldán, Andrea Sánchez i Carlos Ulloa.
Web Escena Vilanova