Jump to navigation
Dimecres 11 de febrer, 19:30h
Dissabte 14 de febrer, 10h
Diumenge 15 de febrer
Dissabte 21 de febrer, 11h
Dissabte 21 de febrer
Dies 8, 15 i 22 de febrer
Diumenge 22 de feber, 11h
Diumenge 22 de febrer, 12h
Taller d'artesania 'Bijuteria amb fil de coure esmaltat', a càrrec d'Àngels Segarra, dissenyadora d’interiors i gràfica, i experta en bijuteria i confecció de complements, que ensenyarà a dissenyar i confeccionar tot tipus de peces amb filferro de coure esmaltat i pedres de colors. Collars, polseres, arracades, anells... i tot allò fins on es pugui arribar amb la imaginació, a partir de les tècniques mandala, espiral, grappolo i rígid.
HORARIS: (de 10 a 14h) Dissabte 21 de novembre – MANDALADissabte 28 de novembre – ESPIRALDissabte 12 de desembre – GRAPPOLODissabte 19 de desembre – RÍGID
Preu: 40€ (el preu del material, inclòs dins del curs, és de 30 € euros per alumne). Places limitades. L’admissió serà per ordre d’inscripció.
Més informació i inscripcions: museuterresebre.cat Telèfon: 977 70 29 54