Jump to navigation
Del 30 de març al 2 d'abril
Del 28 de març al 2 d'abril
Divendres 3 d'abril, 10:30h
Del 30 de març al 3 d'abril
Dissabte 4 d'abril, 11:30h
Dissabte 4 d'abril, 12h
Diumenge 5 d'abril, 11h
31a edició del Parc de Nadal de Móra d'Ebre, un certamen adreçat als xiquets i xiquetes de 2 a 14 anys, amb 32 monitors per atendre els visitants, les atraccions, els tallers i les activitats previstes.
Enguany compta amb sis grans inflables, un futbolí, una zona de jocs d'ordinador, llit elàstic, una àrea reservada als infants més petits, bar i tallers de maquillatge, de reciclatge i pintura, de decoració, de manicura i tatuatges, de guarniments de Nadal, de màscares, de cuina i experimentació, i de pasta de sal. A banda d'això, cada dia hi haurà activitats complementàries, com ara el cagatió, un concurs de dibuix, una festa amb crispetes, la festa dels Sants Innocents, un taller de teatre amb projeccions, la festa d'acomiadament de l'any i un espectacle de cloenda.
Horaris: Dies 24, 27, 28, 29 i 30 de desembre, i 2, 3 i 4 de gener De 16 a 20h
Preu entrada: 3€ (Possibilitat d'adquirir un abonament, l'entrada per a germans o l'entrada de 19 a 20h, amb preus reduïts)
*Organitza: Ajuntament de Móra d'Ebre i Esplai Treu Banya