Jump to navigation
Dimecres 11 de febrer, 20h
Dijous 12 de febrer, 19h
Dijous 12 de febrer, 20h
Dissabte 14 de febrer, 20h
Dissabte 14 de febrer, 22h
Diumenge 15 de febrer
Dijous 19 de febrer, 20:30h
L’Orquestra Africana de Barcelona, una orquestra nascuda a Barcelona l’any 2013, i que es distingeix per una voluntat d’apropar al públic català tota la diversitat tímbrica, estilística, idiomàtica i rítmica del continent africà. Una música que en silenci ha marcat les tendències musicals de tot el planeta i que sense ella seria impossible parlar de, funky, son, o reggae o música brasilera.
Joe Psalmist, cantant nigerià, afincat a Barcelona que lidera i dirigeix la Barcelona Gospel Choir. La seva veu té infinits registres, i ell, com a cantant, té un carisma que desborda l’escenari. Ha actuat en sales com Luz de gas, l’Auditori, o el Palau de la Música.
Abdou Aziz, a més de ser un cantant i percussionista senegalès, és un increïble intèrpret de Kora, una arpa d’origen Mandinga. Porta pocs anys a Catalunya, però tot i la seva joventut ja s’ha fet un lloc. Li agrada, necessita que el públic canti amb ell i s’hi deixa la pell. Tot el seu cos transpira música, ritme i energia.
Aquest concert s'emmarca en el FIMPT. Si vols saber-ne més, et recomanem l'article 'Els 5 imperdibles del Festival Internacional de Música Popular i Tradicional'.
Més informació:www.vilanova.cat/fimpt