Jump to navigation
Dissabte 28 de març, 12h
Dissabte 28 de març, 19h
Dissabte 28 de març
Dissabte 28 de març, 20h
Del 25 al 28 de març
Del 21 de febrer al 28 de març
Retransmisió en directe des del Royal Opera House de Londres, de l'espectacle de dansa 'Woolf Works'. La primera reposició de l'aclamat tríptic de ballet de Wayne McGregor, inspirat en les obres de Virginia Woolf.
L'obra literària pionera de Virginia Woolf és la inspiració del brillant tríptic del diverses vegades premiat coreògraf Wayne McGregor per al Royal Ballet. McGregor ha estat durant molt de temps a l'avantguarda de la dansa, treballant amb col·laboradors de tot el món artístic, i en aquest treball aclamat per la crítica combina temes de tres de les novel·les històriques de Woolf - 'La senyora Dalloway', 'Orlando' i 'Les ones' - amb elements de les seves cartes, assaigs i diaris.
L'aclamat compositor britànic Max Richter (Infra, Sum i Recomposed de Max Richter: Vivaldi, Les quatre estacions) crea una partitura encarregada especialment que incorpora música electrònica i en directe.
Preu entrada: 18€ | 15€ anticipada Preu socis; 15€ | 13€ anticipada Venda d'entrades online, aquí.