Música
,
2017
Divendres 7 d'abril, 23h
Teatre Municipal l'Ateneu

Concert d'Enric Verdaguer

Nou concert al Músiques de Butxaca, en aquesta ocasió amb el cantautor igualadí Enric Verdaguer.

Gràcies a les seves cançons i al seu talent, al 2012 i amb 17 anys, l'Enric va signar el seu primer contracte discogràfic amb Música Global, per a un disc que finalment va editar Sony Music i és on brolla la càlida inspiració de les seves cançons.

En aquest temps, l'Enric reescriu els seus temes, els  regrava i centra el seu repertori en l'anglès. 'Moonstruck' és la carta de presentació d'un nou talent musical llest per donar-se a conèixer.

Després d'explorar el territori amb successius avançaments en forma de vídeos acústics, el 2016 l'Enric Verdaguer publica el seu àlbum de debut, una col·lecció de cançons que exploren un espai intermedi entre el folk i l'indie i que confirmen a aquest noi de casa nostra, amb 21 anys, com una de les més prometedores propostes musicals. 

'Moonstruck' presenta a un artista sòlid malgrat la seva joventut; introspectiu de vegades i exquisit sempre, poètic, creador d'unes melodies senzilles però vigoroses i molt variat.

Al Músiques de Butxaca es presenta en format trio, amb Carles Guilera a la guitarra elèctrica i Alan Pribizchuk al baix.

Preu entrada: 12€ | 10€ socis de l'Ateneu, Cineclub i Teatre de l'Aurora (amb gintònic inclòs)