Jump to navigation
Dies 2 i 3 de gener
Del 21 de desembre al 4 de gener
Del 6 de desembre al 4 de gener de 2026
Del 28 de novembre al 5 de gener
Del 22 de novembre al 5 de gener
Del 29 de novembre al 5 de gener
Del 27 de novembre al 5 de gener
Del 6 de desembre al 5 de gener
Cubelles viu la seva Festa Major petita! En destaquem la 5a Mostra de Pallassos del dia 29, les Trobades de Balls de Gitanes i Gegants i el Correfoc, d'entre moltes altres propostes!
PROGRAMA
Divendres 22 juliol
19h | inauguració de l'exposició fotogràfica Charlie Rivel, a la Sala d'Exposicions del Centre Social 21:30h | Església Santa Maria, l'Orquestra de Cambra Catalana presenta "El concert per a violoncel de Schumann" i la "Simfonia 45 de Hydn" 22h | davant l'Oficina de Turisme de la platja, ballada de sardanes amb la Cobla Reus Jove.
Dissabte 23 juliol
11h | jornada de portes obertes als jardins de Can Travé i visita guiada i Crepuscle Poètic
Dijous 28 juliol
19h |pl. Jaume Marsé, Musclada Popular
Divendres 29 de juliol
18h | pl. de la Vila, inici de la 5a Mostra de Pallassos
Dissabte 30 de juliol
11h | església Santa Maria de Cubelles, Missa Solemne 18h | pl. de la Vila Trobada de colles de Gitanes, amb motiu del seu 20è aniversari 20h | 8a Caminada Nocturna des de Cubelles fins a Comarruga 20h | pl. del Centre Social, Sopar de germanor 22:30h | inici del Correfoc 00h | pl. del Centre Social, concert amb el grup The Patilla's
Diumenge 31 de juliol
19h | pl. dels Pobles d'espanya, Trobada de Gegants 22h | pl. del Centre Social, havaneres amb el grup Barcarola.