Jump to navigation
Del 10 de desembre al 10 de gener
Del 5 de desembre al 10 de gener
Del 8 de desembre al 10 de gener
Del 9 a l'11 de gener
Del 28 de novembre a l'11 de gener
Diumenge 11 de gener
Del 5 de desembre a l'11 de gener
Del 14 de desembre a l'11 de gener
Dissabte se celebra el Tomb de Foc de la Festa Major de la Geltrú, amb el Drac de la Geltrú, el Drac petit de la Geltrú, el Drac de Sant Pere de Ribes, el Drac Badalot de l'Arboç, i la Víbria de Castelló.
A les 20h es farà la plantada de bèsties al castell de la Geltrú. I a les 22h començarà l'espectacle infernal, amb el Cabró, la Malèfica i altres éssers malèfics, a la plaça de Font i Gumà. Tot seguit començarà el Tomb de foc amb les bèsties, tabalers, éssers malèfics i Taboo percussió.
El recorregut passarà pel carrer dels Arengaders, el Verger del Mestre Toldrà, la plaça de l'Assumpció, carrer del Castell, carrer dels Terrissaires, plaça del Sagrat Cor, carrer de les Roques, plaça Lledoners, carrer de Bonaire, plaça del Portal de Sitges, rambla del Castell, carrer de Cristòfol Raventós i plaça de l'Associació dels Alumnes Obrers.
vilanova.cat