Menjar i beure
,
2018
Dilluns 19 de novembre, 12h
Hospital Sant Joan Baptista

Inauguració de la Ruta del Xató

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

La Ruta del Xató inaugura la nova temporada 2018–2019. L'acte comptarà amb la presència del nou ambaixador Josep M. Albet i Noya, President de la DO Penedès, Miquel Forns i Fusté, Alcalde de Sitges, i el diputat delegat de Turisme, Il·lm. Sr. Miquel Sàmper Rodríguez. A l'acte es dona el tret de sortida a la 22a edició, s'hi podran degustar les receptes del xató de cadascuna de les poblacions de la Ruta, acompanyats dels vins de la D.O. Penedès. Finalment hi haurà una visita guiada a les 13 h al recinte de l'Hospital, on es visitarà la zona de les vinyes, l'edifici modernista, la capella i s'explicarà l'origen i la història de la Malvasia i de l'Hospital. La viosita acabarà amb un tastet de Malvasia Dolça.

Inscripcions: 

Adreçat a restauradors, patrocinadors, autoritats i mitjans de comunicació. És imprescindible confirmar l'assistència al correu rutadelxato@adnstudio.com

Organitza: 

Ruta del Xató

  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1