Jump to navigation
Del 25 d'octubre al 21 de desembre
Del 15 de novembre al 21 de desembre
Del 20 de novembre al 21 de desembre
Del 16 d'octubre al 28 de desembre
Del 16 d'octubre al 12 de gener
Del 17 de maig al 31 de desembre
Del 24 de gener al 31 de desembre
Exposició de llarga durada
La mostra és un projecte expositiu d’art sonor creat per Cabosanroque (Laia Torrents i Roger Aixut) que explora la prosa més desconeguda del poeta Joan Brossa, la qual posa en estat de paradoxa diferents generes literaris i posa en crisi el principi de realitat.
L’exposició és una gran instal·lació sonora i plàstica que està formada per diferents elements quotidians que representen els paisatges als que fa referència l’escriptor català en la seva prosa dels anys 40 i 50. Va ser creada amb la finalitat d’obtenir una nova prosa d’interpretació lliure que substitueixi als textos originals, però que al mateix temps conservi el seu significat per poder donar llibertat als espectadors d’extreure’n les seves pròpies interpretacions.
'No em va fer Joan Brossa' va obtenir una de les beques per a la recerca i la creació en l’àmbit de les arts visuals que va atorgar el Departament de Cultura l’any 2016.