Jump to navigation
Del 16 al 19 de gener
Del 17 al 19 de gener
Del 16 al 20 de gener
Del 15 al 20 de gener
Del 17 al 20 de gener
La Fira Remeiart es duu a terme cada tercer diumenge de juny al recinte del Castell de Penyafort, a Santa Margarida i els Monjos, i està dedicada íntegrament a les herbes remeieres i a tots els productes que es poden crear amb elles.
Es tracta d’una fira pensada per viure-la plenament, per gaudir passejant tot olorant sabons, gaudint de l’artesania feta amb herbes, tastant licors o menges fetes amb herbes o gaudint de la saviesa d’aquells que elaboren preparats per a la salut i el benestar.
Però també és una fira per aprendre. En el programa d’activitats trobareu un ampli ventall de xerrades, tallers i activitats diverses que us ajudaran a passar tot el dia amb nosaltres.
I això sense oblidar una oferta variada de tallers per als més petits, una zona de pícnic amb servei de bar i les tradicionals botifarres d’herbes o un trenet d’accés al recinte del Castell.
De 10 a 21h
Consultar aquí.
Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos
Web Remeiart