Jump to navigation
Dimecres 25 de febrer, 19h
Dimecres 25 de febrer, 20h
Dijous 26 de febrer, 18h
Divendres 27 de febrer, 20h
Dissabte 28 de febrer, 18h
Dissabte 28 de febrer, 19h
La XVI Cantada d’Havaneres de la Costa Daurada, que se celebra al passeig marítim de Sant Joan de Déu, a l’alçada del carrer del Carme, aplegarà alguns dels millors grups del gènere de l’actualitat.
La nit de divendres hi ha una novetat; hi actuaran els Reacoblats, una fusió musical de la cobla orquestra Montgrins i el grup Port Bo, amb els quals podrem gaudir de les cançons de taverna més conegudes del trio calellenc acompanyats per la cobla degana de Catalunya.
Dissabte serà el torn d’Arjau, Els Cremats i Neus Mar. L’acte serà coordinat i presentat pel mestre en esdeveniments i un erudit en la matèria Francesc Sánchez Carcassés i enguany serà dedicada al músic Jordi Voltà i al grup calafellenc Veles i Vents.
Consultar aquí (Enllaç PDF)
Gratuït