Invisibles

'Invisibles' és una experiència musical transformadora, un projecte de caire social, centrat en el fenomen migratori.
Ens narra en forma de fotografies musicals, el procés migratori sud-nord, intentant copsar l’essència emocional i vital de cadascun dels moments importants que el migrant subsaharià ha d’afrontar en tot aquest viatge.
A excepció dels poemes de Joana Raspall, Endavant i Podries, aquest és un projecte de composicions originals. La forta influència de la música africana (Jazz, Latin, Flamenc, Reggae..) ens ofereix la possibilitat de crear un repertori coherent, i a la vegada eclèctic, variat i atractiu.
13€ | 10€ amb descompte
Venda d'entrades online aquí.
Web Temporada
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.