Jump to navigation
Del 18 de setembre al 4 de gener de 2026
Del 6 de desembre al 5 de gener
Del 6 de desembre al 7 de gener
Del 12 de desembre al 10 de gener (2026)
Del 8 de desembre al 10 de gener
Del 9 de novembre al 10 de gener
Del 3 d'octubre a l'11 de gener (2026)
Del 25 d'abril a l'11 de gener
Santiago Padrós estiuejava a Coma-ruga, en una casa davant del mar presidida per la figura d’un Neptú majestuós que amb el seu trident ens recorda que és el déu dels mars i dels terratrèmols. A la part superior d’aquesta casa, sota la cúpula blanca que podem veure actualment, Padrós tenia el seu estudi, treballava pintant i fent els esbossos que posteriorment es convertirien en mosaics, en composicions fetes amb tessel·les de diferents colors i materials.
Gràcies a la col·laboració de familiars i amics, el Museu Deu ha pogut reunir tot un conjunt d’esbossos i pintures que mostren la genialitat de l’artista, el seu traç precís com a dibuixant, els sorprenents efectes plàstics dels mosaics que arriben gairebé a confondre’s amb els de la pintura mural... La sala d’exposicions temporals del Museu Deu s’ha vestit amb una quarantena d’obres que exemplifiquen el gran artista que fou Santiago Padrós.
S’exposen també tres peces de gran vàlua que serviran per exemplificar la tècnica del mosaic, una tècnica que prové de l’edat de bronze i que ha perdurat fins als nostres dies.
De dimarts a divendres: de 10 a 14h i de 17 a 19h Dissabtes: d'11 a 14h i de 17 a 19h Diumenges i festius: d'11 a 14h Dilluns: tancat
Divendres 28 de febrer: 20h
Web Ajuntament d'El Vendrell