Jump to navigation
Divendres 24 d'abril, 18h
Dissabte 25 d'abril, 10h
Dissabte 25 d'abril, 18h
Del 22 al 25 d'abril
Diumenge 26 d'abril, 12h
Del 24 al 26 d'abril
Ambauka vol posar el món de cap per avall, capgirar i canviar les coses del nostre entorn per millorar-ho, i implica el públic des de l'inici del concert per assolir junts aquest objectiu.
De cap per avall és el tercer disc i el nou concert familiar d'Ambauka. Al llarg de l'espectacle, ens conviden a reflexionar sobre qüestions emocionals, socials i mediambientals amb cançons del nou disc i algun dels hits anteriors. Ho fan d'una manera dinàmica i divertida, amb música 100% en directe i combinant sons i músiques populars i modernes.
Un concert amb molta canya per a tota la família amb què Ambauka us convida a capgirar-ho tot i a posar el món. Un concert festiu, fresc i participatiu que treballa emocions i valors.
Com a activitat complemenària, el 9 de maig es projecta la pel·lícula 'Ambauka i el fantasma Bububú', al mateix Auditori.
6,50€ | Pots adquirir el paquet de descompte Ambauka: cinema (9 maig) + concert (16 maig) per 7,50€. Compra les entrades aquí (enllaç)
Veu: Maria Cirici. Veu, tenora, gralla, saxo, flauta de bec: Magí Canyelles. Veu i guitarra: Josep Miquel Janés. Veu i baix: Fidel Cano. Veu i batería: Cesc Valverde. Guitarra: Gerard Araiz. Trombó: Pere Ferré. Idea original i direcció artística: Ambauka Música: Ambauka Direcció escènica: Roger Cònsul Tècnic de so: Pau Vinyoles
Web Escena Vilanova Web Ambauka