Jump to navigation
Dissabte 7 de febrer, 11h
Diumenge 15 de febrer
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Dies 8, 15 i 22 de febrer
Diumenge 22 de feber, 11h
Del 9 al 23 de febrer
Del 16 de febrer al 16 de març
Visita la Casa Barral que obre de nou les seves portes amb un nou format que reivindica el llegat literari de l'escriptor Carlos Barral.
A la planta baixa, els visitants podran veure una recreació de l'espai de la llar de foc, exposició d'alguns objectes del fons Barral, la cuina i un àmbit de dedicat a Calafell com a poble literari on es recorda el pas per aquest municipi de molts intel·lectuals, però sobretot escriptors i editors, que van passar per Calafell i visitaren Carlos Barral. També es pot accedir al jardí.
A la primera planta, el museu està centrat en la figura de Barral, destacant-ne diferents facetes: la de l'escriptor, la de l'editor, la del poeta, la familiar i la de mariner. A aquest espai es podrà accedir amb audioguia o amb visita guiada (quan estigui programada).
De dilluns a diumenge: de 10:00 a 14:00h i de 17:30 a 20:30h
Entrada gratuïta
Web Calafell Històric