Alcarràs - 2022

En el marc del Cicle Gaudí, tindrà lloc la projecció de la pel·lícula 'Alcarràs'.
Dijous 17 de novembre: 19:30h
Teatre Principal - Vilanova i la Geltrú
Dijous 17 de novembre: 20:00h
Auditori del Tívoli - El Vendrell
Dijous 17 de novembre: 20:30h
Cinema Prado - Sitges
Divendres 18 de novembre: 19:00h
Centre Cultural - Gelida
Divendres 18 de novembre: 20:00h
Local cultural - Santa Oliva
Dissabte 19 de novembre: 18:00h
Sala La Societat - Bonastre
Dissabte 26 de novembre: 20:30h
La Cumprativa - Llorenç del Penedès
Diumenge 27 de novembre: 18:00h
Espai Cultural Fòrum Berger - Vilafranca del Penedès
Diumenge 27 de novembre: 18:30h
Centre Cultural del Jardí - Sant Quintí de Mediona
Diumenge 27 de novembre: 19:00h
La Sala - Sant Llorenç d'Hortons
Diumenge 27 de novembre: 19:00h
Centre Municipal de Cultura - La Bisbal del Penedès
Diumenge 27 de novembre: 19:00h
SCE La Margaridoia - Santa Margarida i els Monjos
La pel·lícula narra la història de la família Solé que, després de vuitanta anys cultivant la mateixa terra a Alcarràs, es reuneix per fer plegats la darrera collita.
En paraules de la directora: "Es tracta d'una història sobre la pertinença a una terra, a un lloc. Un drama sobre les tensions generacionals perpètues, la superació d'antigues tradicions i la importància de la unitat familiar en temps de crisi".
Web Cicle Gaudí
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.