Jump to navigation
Divendres 9 de gener, 20:30h
Dissabte 10 de gener, 20h
Diumenge 11 de gener, 18h
Divendres 23 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 20h
Del 27 de setembre al 25 de gener (2026)
La segona edició del Festival Udaeta, amb actuacions de música i dansa en directe, seguirà marcant perfil propi i diferenciat tot oferint un cartell artístic transversal, eclèctic, d’arrels ibèriques, flamenques i amb presència d’elements jazzístics i de cambra.
Una experiència artística que té d’element inspirador a José de Udaeta, ballarí i coreògraf internacional especialista en recuperació i promoció de l’art de les castanyoles, qui va residir al castell durant tres dècades.
A més, el festival aposta per congregar al mateix temps noms consagrats, joves talents i artistes locals de nivell, com va fer l’any passat coincidint amb la inauguració del Centre d’Interpretació del Patrimoni Cultural del municipi al Castell de Ribes, seu del festival.
Consultar aquí (enllaç)
Web Festival Udaeta Web Ajuntament de Sant Pere de Ribes