Jump to navigation
Divendres 13 de març, 20h
Divendres 20 de març, 20h
Divendres 20 de març, 19h
Divendres 20 de març, 22h
Dissabte 21 de març, 14h
Dissabte 21 de març, 18h
Dissabte 21 de març, 19:30h
Una coproducció per presentar una singular revisió d’aquesta famosa i popular peça lírica versionada en aquesta ocasió pel penedesenc Marcel Casellas.
‘Cançó d’amor i de guerra’ és una sarsuela catalana en dos actes, que es va estrenar el 16 d’abril de 1926 al Teatre Nou de Barcelona i es va convertir en el primer gran èxit del compositor valencià Rafael Martínez i Valls. 93 anys després, la Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya recupera aquesta sarsuela que podrem veure al Kursaal, acompanyats per la Polifònica de Puig-Reig.
Prohibida per les censures de l’època, l’obra representa l’anhel més noble dels pobles i de les persones per la seva llibertat i autodeterminació en moments de convulsió... Des de les terres del Vallespir, i amb l’atenta mirada dels cims del Canigó, ‘Cançó d’amor i de guerra’ ens presenta l’amor, la igualtat i la fraternitat en contraposició a la guerra d’interessos econòmics, polítics i socials, tot forjant nous ideals en oposició a les idees caduques de l’antic règim.
De 26€ a 24€ taquilla | De 24€ a 22€ anticipada Compra l'entrada aquí (enllaç)
Web Espectacles Vilafranca