Música
,
2026

Concert de la Camerata Eduard Toldrà

Concert de la Camerata Eduard Toldrà que, sota la direcció d'Esteve Molero, oferiran 'La música ballable del jove Garreta', un programa amb polques, vals jotes i masurques: el garreta més festiu i desconegut.

Abans d'escriure música simfònica, de cambra i sardanes, Juli Garreta va enllestir ballables per a orquestrina, com polques, masurques, tangos i vals- jotes. 'La música ballable del jove Garreta' recupera aquest respertori a través de les investigacions de Francesca Roig al llibre 'Juli Garreta, Genealogia i periple vilanoví' (Ed. El Cep i la Nansa). A més, s'inclouen composicions de les orquestres vilanovines de l'època, com les que lideraven Jaume Puig, Magí Sans, Antoni Urgellès o Francesc Toldrà a finals de segle XIX.

Amb aquest concert, l'orquestra Camerata Eduard Toldrà continua el camí de recuperació patriomonial iniciat amb el projecte L'orquestrina d'Antoni Urgellès (2022), també dirigit per Esteve Molero.

Durada: 75 minuts

Preu: 

17€ | Comprar entrades aquí (enllaç)

Et pot interessar