Jump to navigation
Del 26 d'abril a l'1 de gener
Diumenge 4 de gener, 18:30h
Dissabte 10 de gener, 20h
Divendres 23 de gener, 21h
Dissabte 24 de gener, 20h
Del 27 de setembre al 25 de gener (2026)
Diumenge 25 de gener, 19h
Del 8 de novembre al 31 de gener (2026)
Monique Makon s'uneix a l'Original Jazz Orquestra Taller de Músics per crear, el primer tribut a Amy Winehouse amb una big band a Espanya.
La proposta sorgeix de la connexió entre la big band i Cabal Musical, el projecte d'innovació social del Taller de Músics, amb la voluntat de vestir la veu de Monique Makon, talentosa veu femenina en els diferents registres de la música negra (soul, jazz, r'n'b, blues, rock).
L'Original Jazz Orquestra és la formació més representativa del Taller de Músics, actualment dirigida pel trompetista David Pastor. Amb més de vint anys de trajectòria, i amb els arranjaments del saxofonista Mario Roldán, presenten el primer tribut a Amy Winehouse amb una big band a Espanya.
18€ | Compra entrades aquí (enllaç)
Web Escena Vilanova