Windu

Windu és un inusual quartet de flautes de bec que combina repertori de música clàssica i repertori actual, amb una interessant i contemporània posada en escena, amb l'objectiu de trencar amb la idea de concert a l'ús oferint espectacles escènics atractius per a tots els públics.
'Winduvisió', és l'infame títol d'un documental inacabat sobre les flautes de bec per tal d'acostar la música antiga a nous públics. Quan semblava que aquest seria el típic documental avorrit sobre músics desconeguts apareix un fet inesperat que canvia la sort de la producció i la fama arriba al grup.
15€ | Comprar entrades aquí (enllaç)
Director d'escena: Martí Torras Mayneris
Dramatúrgia: Martí Torras Mayneris i Mario Rebugent
Composicions i arranjaments musicals: Jordi Flaquer
Direcció Musical: Windu
Músics i actors en escena: Eva Jornet, Tamar Lalo, Chris Orton i Marcel Leal
Web Escena Vilanova
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.