Jump to navigation
Del 10 d'octubre al 7 de desembre
Del 7 al 8 de desembre
Del 5 al 8 de desembre
Del 3 al 8 de desembre
Del 5 al 10 de desembre
El 7 de novembre al 14 de desembre
El Museu Deu i la Sala Portal del Pardo presenten l’exposició conjunta 'URGEELL. Viure per la pintura'. És la primera exposició pòstuma al Vendrell i que homenatja Joaquim Urgell Carcas (1936-2013), nascut al Vendrell en el si de la família dels Capdeferro. Una mostra que es presenta amb la voluntat de conèixer la part més emocional de l’obra d’Urgell.
La primera exposició de Joaquim Urgell al Vendrell va ser l’any 1980, a la sala d’exposicions de la Caixa Tarragona. Dos anys més tard, a la mateixa sala, hi exposa les obres vinculades al seu viatge a l’Índia, un dels viatges més inspiradors de la seva carrera. La tercera exposició al Vendrell va ser el 1984. També va participar en una exposició col·lectiva al Restaurant Trastevere, l’any 1986, juntament amb altres vendrellencs.
És una sorpresa conèixer la seva obra i reconèixer les solucions compositives i d’estil que hereta dels ismes del segle XX, així com del passat, tant sigui Velázquez com Goya. Una persona que té a la seva retina artistes com Van Gogh, Chagall, Picasso, Miró, Bacon… que ha trepitjat museus per aprendre sense deixar mai de crear el seu propi llenguatge i recursos artístics.
Dimarts a dissabte d'11h a 14h i de 17h a 20h Festius tancat
Entrada gratuïta
Web Ajuntament d'El Vendrell Web Museus del Vendrell