Música
,
2026
Diumenge 9 d'agost, 21h
Teatre Prado

Concert de l’Orquestra Camerart

En el marc del Mediterranean Guitar Festival, ‘Concert d’Aranjuez’, a càrrec de l’Orquestra Camerart, una interpretació inoblidable d’ una de les obres més emblemàtiques del repertori universal, juntament amb el prestigiós guitarrista Celil Refik Kaya.

Aquesta proposta artística uneix l'elegància sonora de Camerart amb la sensibilitat i el virtuosisme d'un solista de prestigi internacional, donant lloc a una experiència musical carregada d'emoció, lirisme i profunditat.

Aquesta representació del ‘Concert d'Aranjuez’ és una invitació a redescobrir l'obra mestra del compositor Joaquín Rodrigo, i especialment el seu cèlebre Adagio, de bellesa commovedora, que es converteix en el cor del concert, embolicant el públic en una atmosfera íntima i profundament evocadora.

Preu: 

15€ | Comprar entrada aquí (enllaç)

Organitza: 

Mediterranean Guitar Festival

Més informació: 

Et pot interessar