Música
,
2016
Dimecres 20 de juliol, 21h
Xiringuitu l'U - Platja de les Ribes Roges

Aclústics: Iaraké

Tornen els concerts en format acústica a la platja de Ribes Roges durant els mesos de juliol i agost.
Cada dimarts i dimecres, a partir de les 21h podràs gaudir de música en directe acompanyat d’un bon còctel, bona companyia i quelcom per picar.

Aquest cop, amb Iaraké (Pop 60s i 70s)

  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1