Jump to navigation
Del 21 de desembre a l'11 de gener de 2026
Diumenge 11 de gener, 10:30h i 12h
Del 14 de desembre a l'11 de gener
Diumenge 11 gener
Diumenge 11 de gener, 18h
Diumenge 18 de gener, 18h
Diumenge 18 gener
Diumenge 18 de febrer, 18h
Amb una premiada trajectòria, aquesta companyia valenciana apropa els infants al llenguatge de l’experimentació a través de la dansa, les arts plàstiques i les noves tecnologies.
La Laia s’ocupa d’esborrar qualsevol taca que apareix en la seva gran paret blanca. Quan Dot arriba, ella no s’imagina tot el que pot succeir. Amb una mica de màgia i molta imaginació, Dot i la Laia emprendran un viatge a través de la música i el color.
Dot és un sorprenent espectacle en què dansa, teatre, música i noves tecnologies es combinen per oferir un trencaclosques màgic. Prenent com a punt de partida l’estimulant treball de l’artista nord-americà Sol Lewitt, transformarem una gegant paret blanca en un espai ple de color.
Premi FETEN i premi MAX al millor espectacle infantil.
Edat recomanada: a partir de 4 anys
Fitxa artística:
Dramatúrgia i direcció: Juan Pablo Mendiola
Intèrprets: Ezequiel Gil, Laia Sorribes
Direcció coreogràfica: Mamen García
Música: Damián Sánchez
Audiovisuals: Bea Herráiz