Jump to navigation
Divendres 19 de desembre, 19h
Divendres 19 de desembre, 20h
Divendres 19 de desembre, 20:30h
Dissabte 20 de desembre, 12h
Dissabte 20 de desembre, 18h
Del 13 al 20 de desembre
Dijous 20 de desembre, 19h
Dies 19 i 20 de desembre, 20:30h
Companyia Iron Skulls CO. Fusió de dansa urbana, contemporània i arts marcials
Aquesta companyia de dansa experimental va sorgir d’un grup de Bboying (breakdance) “Iron Skulls Crew”, format per ballarins de diversos punts d’Espanya i del sud de França. Amb el desig d’investigar en las arts escèniques. Han estat la primera companyia de l’Estat que ha participat al festival de Hip Hop Breakin’ Convention (Londres, 2015).
“SINESTESIA” destaca per la seva fisicitat transversal i creació d’atmosferes. Es representa un món post-apocalíptic, on un grup de supervivents, inicien un viatge cap a una zona segura. El hip hop, l'acrobàcia i la dansa contemporània es fusionen per a crear un llenguatge on l'humà i l'animal s'uneixen, convidant a l'espectador a un joc d'interferències sensorials.
PREMIS Premi del públic a la Fira Internacional de Teatre i Dansa d’Osca Premi en la IV edició del Festival 10 Sentidos Fundación Mapfre de València
Durada: 50' Preu entrada: de 10 a 16€ anticipada | de 12 a 18€ a taquilla
Més informació i compra d'entrades, aquí.