Menjar i beure
,
2016
Diumenge 21 de febrer a partir de les 10h
Rambla Sant Francesc

Festa del Xató 2016 a Vilafranca

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

La Ruta del Xató és una gran aventura que et proposem per gaudir de les comarques de l’Alt Penedès, el Baix Penedès i el Garraf. Una aventura gastronòmica, estretament lligada als vins de la DO Penedès i a un plat únic al món, el saborós xató, originari de les nostres terres. Vine a fer-ne un tast!

Però la Ruta del Xató és una experiència que va molt més enllà del bon menjar i del bon beure. Inclou més de 200 propostes d’oci, cultura, natura, platja, enoturisme, espectacles... Festivals, museus, senderisme, degustacions, concursos, xatonades populars, escapades temàtiques i altres activitats que et permetran gaudir-ne en parella, en família o amb d’amics. 

Els millors restaurants de la regió t’ofereixen el seu talent culinari. I enguany, per acabar d’amanir-ho, estrenem el Xató Tapa, un nou itinerari gastronòmic per bars i restaurants, que et permetrà assaborir tota la creativitat del xató en forma de tapa. 

Us recomanem aquest article que hem publicat: 7 raons per venir a la Festa del Xató de Vilafranca