'La lluita per l'oportunitat de viure'


De l’11 de gener al 28 de juny
Les dones durant la segona República, la guerra, el franquisme i la construcció de la democràcia. L’exposició reconstrueix alguns episodis de la vida de les dones des del 1931 fins al 1978. Fa un recorregut per les quatre etapes més destacades d’aquell període: “La segona República: Una oportunitat", "Quan la vida perd valor. La guerra civil", "Quan viure és sobreviure. Franquisme" i "Construint la democràcia".